16 Nisan 2012 Pazartesi

HİKAYENİ PAYLAŞ

zamanehatunlari.com adı çok güzel değil mi ? İnternette öyle kişisel gelişim yazısı arıyordum.Yeniden başlamak adlı bir yazıyı okudum çok çok beğendim.Severim biyografik hikayeleri .Daha gerçekçi geliyor insana ne de olsa yaşanmışlık var. Başladım okumaya sonra siteye girdim,gördümki bu site bir proje kapsamında yapılmış. Bayanların hayata dair hikayelerini paylaştığı bir platform.Aslında kadınlar bloglar aracılığıyla hikayelerini çok başarılı anlatıyorlar.Tabi böyle bir platformun olması ayrı.


45 yıllık profesyonel yöneticilik yapmış Çiler Yıldız ve Binnur Zaimler “zamane hatunları” projesini hayata geçirmişler. Kendilerini şöyle tanıtımaktalar: “Biz iş ve aile yaşamının koşturmacasında kaybolmuş, iş sorumluluklarının altında ezilmiş  bayanlar olmayı değil, hayattan zevk alan, eşiyle, işiyle, arkadaşlarıyla, çocukları ile geçirdiği zamandan zevk alan, fark yaratan bireyler olmayı seçmiştik. Kendimize zaman ayrımaktan hoşlanan, yazan, çizen, hobileri olan, yeni şeyler denemekten bıkmayan, ilişkilere ve arkadaşlıklara değer veren kişilerdik. Profesyonel işlerimizin yanında birimiz astrolog, birimiz hayat koçuyduk. Bizde iş hayatının zorluklarını, bayan olmanın getirdiği farklılıkları, karşılaşılan problemleri yaşamış, ancak bunları çözmenin yollarını bulmuş ve iş hayatında çalışan bir bayan olmanın dezavantaj olmadığını, buna inanmayan zihniyetlerin değiştirilmesini kendimize görev edinmiş kişilerdik.  Ve birşeyler yapmak istiyorduk...”
Çiler  Yıldız ve Binnur Zimler ”hikayeler paylaştıkça değerlenir, sonsuza kadar kalır” diyorlar ve tüm Zamane Hatunlarını hikayelerini ve deneyimlerini paylaşmaya çağırıyor.
Ben henüz hikayemi yazmadım yakında tamamlanır.Biliyorum siz paylaşıyorsunuz bloglarınızda bir hikayenizi de burada paylaşın yahu ;) Unutmadan bu aralar yeni bir şeyler yapmaya çalışan bana hitap eden hikaye buydu : YENİDEN BAŞLAMAK .Mutlaka okuyun derim ben !










0 yorum:

Yorum Gönder