2 Şubat 2012 Perşembe

DİKKAT EL ÇIKABİLİR


 Lavaboların hemen üzerinde musluğun yanında, avucu yere bakar şekilde, duvara dik, adeta duvardan fırlamış gibi duran, bilekten kesik, kırmızı ojeli, yüzüklü, plastikten mamul bir eldir, evimizin sabun veren eli.... avucuna (biz görmeyiz) yapışık bir mıknatıs vardır. satın alınırken kitin içinde teslim edilen metal bir daire, sabuna saplanır (metal daire hep kaybolur ve yerini gazoz kapaklarına terk eder), bu sayede sabun yukarıda bahsedilen ele yapışır ve zeminle teması kesilen sabun, suyunu damlattığı için erimez, hem ev ekonomisi sağlanır hem her el yıkayışta ele bakılarak sevgilinin narin eli düşünülür hem fantezi olur / ekşi sözlük
Ben bulursam alıp, kapı girişindeki lamba düğmesinin oraya koymayı düşünüyorum,düşünsenize ışık kapanınca karanlıkta duvardan fırlayan ele dokunuyorsunuz harika yahu :)


2 yorum:

  1. eskilere gittim...ama fikrin bence de harika...

    YanıtlaSil
  2. Aynur hanım ben de eskilere gittim.bulursam çok sevineceğim hatta arkadaşlara talimat verdim bulursanız alın bana diye ;)

    YanıtlaSil