18 Ocak 2012 Çarşamba

BİR TOPLU TAŞIT MACERASI


Size bir video paylaşmak istiyordum msn türkte bu tespitleri gördüm paylaşmak istedim :
Hiç komik olmadığı gibi, derhal taşıttan dışarı atılmaları gereken tiplemeler!
Biraz çekilse de insek keşke!
Ne giymişsiniz, ne takmışsınız, nereye bakıyorsunuz, siz kimsiniz? 10 dakika içinde hepsini anlayacak şekilde incelerler.
Ha indi ha inecek derken, insanda yersiz heyecan yaratırlar. Kapıya yakın dururlar. Gözleri hep kapıdadır.
Hiç komik olmadığı gibi, derhal taşıttan dışarı atılmaları gereken tiplemeler!
Yaşlılara, hamilelere, çocuklulara tamam da... Her an yer kapmak için hazır bekleyen ve hiç de yaşlı olmayanlara ne demeli?
O zaman hepsine birden KAYSANA 
Metrobüs şarkısı size geliyorrrr ....



4 yorum:

  1. Off yani şu metrobüsü, minibüsü kullanmayanlar anlamayacaklardır... Çok fena çookk..
    Gerçekten bu tipler insanı deli ediyorlar..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar blogunuza yolum ilk kez dustu ve zevkle okudum yazilarinizi :)
    Pek huyum degildir ilk geldigim gibi yorum yazmak ama soylemeden duramayacagim, su sayfada oradan oraya ucan kustan nefret ettim yahu :D okudugum her cumlenin her kelimenin ustune tunedi durdu bir agiz tadiyla okuyamadim :)) bilginize ;)

    YanıtlaSil
  3. Canım benm tespit ne kadar doğru :)
    lakin okdarda kızıcak bi durum yok yahu :)
    yani ne var bakıyosam hem güzele bakmak güzel elbiselerine bakmak (ilham almak adına) :)
    sevaptır canım :)
    yarammı var ne gocundum bi an :))

    YanıtlaSil
  4. toplu taşıma manzaraları işte bu arada A-H arkadaşım ben bu uçan kuşa bayılıyorum yahu :) hem o uslu köşede duruyor :)

    YanıtlaSil