18 Ocak 2012 Çarşamba

YAŞADIK DESENE


Yazı yazmak zayıflatabiliyor. Kanada'nın Waterloo Üniversitesi'nden Christine Logel ve ekibinin yaptığı araştırmaya katılan üniversite öğrencileri, olumlu ve sevilen konu hakkında yazı yazarak "farkında olmadan" zayıfladı.
Bilim adamlarının yaptığı araştırmaya yarısı aşırı kilolu ya da obez olan 45 kız üniversite öğrencisi katıldı. Öğrencilerden insanî, sosyal değerler, müzik, siyaset, aile ve arkadaşlar ile ilişkiler gibi konuları en çok sevdiklerinden en az sevdiklerine göre sıralamaları istendi. Grubun yarısı 15 dakika boyunca kendilerine en önemli gelen ve en çok sevdikleri, diğer yarısı en önemsiz buldukları konu hakkında duygularını kâğıda döktü. 4 ay boyunca öğrencilerin kilosu ölçüldü. İlk gruptakilerin ortalama 1,5 kilogram verdiği, ikinci gruptakilerin ise 1,25 kilogram aldığı görüldü. Ankara AA
Günlüğe başlıyorum arkadaşlar :) 

3 yorum:

  1. 1 saat 7 km koşmama gerek o zaman;bırakıyorum ve yazmaya başlıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. sağol nasıl kilo alacağımı öğrendim sayende..yanmışsınız artık ne bulduysam düşünmeden yazcam..fikir senden olduğundan kilo almama destek vercen..:))

    YanıtlaSil
  3. ya Kimsenin benim yüzünden kilo almasını istemem :( ama zayıfsa ihtiyacı varsa alın yahu :)

    YanıtlaSil