17 Ocak 2012 Salı

TATLI DİZİLER


Bizim Aile...Sene 1996 ben daha 8 yaşındayım..Bu diziyi hatırladım bugün.Ben dizi izlemiyorum, bu şimdiki dizilerde eski tatları bulamamamdan kaynaklanıyor.Bu dizide aile bağı vardı,geçim derdi vardı,baba kavramı vardı ve daha bir sürü şey...O zamanlar küçük olmama rağmen hoş bir tat bırakmış bende.Şimdiki dizileri eleştiremem , eleştiren eleştiriyor bir de ben eleştirmiyeyim.
Diğer dizilerde güzeldi baba evi,kaygısızlar,çılgın bediş,sıcak saatler,ana,anne kuzusu,ayşecik,yedi numara ooo say say bitmez.
Dizinin şarkısı bile çok mesaj veriyor eski dizilere dair...
 Bu da bonus dizi müziğim olsun :)



2 yorum:

  1. kaygısızlar çok komikti yav:D

    YanıtlaSil
  2. bence en güzeel dizilerden birisiydi bizim aile..bir daha verseler yine seyrederim..

    YanıtlaSil