17 Ocak 2012 Salı

DESTEKLENESİ PROJE


Ben bu projeyi hafta sonu zaman gazetesinin ekinde gördüm. Projenin ortaya çıkışı ve bir kıvılcım misali yayılması çok hoşuma gitti. Ben bir şey diyemiyorum kendilerini çok iyi ifade etmiş arkadaşlar. Ayrıca projenin destek kısmındaki dua ederek ve paylaşarak demesi beni mutlu etti. Hemen paylaşarak  katkıda bulunmak istedim, dualarımla da tabi ;)
“Boğaziçili bir grup öğrenci, “Hayırda yarışınız.” emri üzerine, okuyan ve tefekkür eden hayırsever dostları için kitap ayracı yapıp satmaya karar verdi. Gayeleri, kendilerine bahşedilen nimetleri hatırlamak, başkalarının derdiyle dertlenmek ve sahip oldukları imkân ve yetenekler ile “yola çıkmak” tı. Kalemleri, boyaları alıp çizimler yaptılar, kestiler, biçtiler, yapıştırdılar, süslediler ve orijinal kitap ayraçları üretip bunları satışa sundular. Bu hayra ortak olmak isteyenler arttıkça da satışlar bereketlendi ve hiç tahmin etmedikleri bir meblağ ile karşılaştılar.


Bu proje neyin nesi, kimin fesi?
- Öncelikle, bu projenin bir HAYIR çalışması olduğunu belirtmek isteriz. Ticari bir amacımız kesinlikle yoktur. Boğaziçi Üniversitesi’nden bir grup arkadaşla “Göz Ameliyatı İçin El Emeği Göz Nuru Ayraçlar” kampanyası çerçevesinde başlattığımız projemize, Afrika-Malavi’de açılacak olan yetimhane için devam etmekteyiz. Karikatürlü ayraçlar, defterler ve rozetler yapıp hem yurt içine, hem de yurt dışına postalayarak çalışmalarımızı sürdürmekteyiz.

 Projeye nasıl katkıda bulunabiliriz?
a) Ayraç, not defteri, rozet veya kalem satın alarak
b) Proje tanıtımını yapıp yaygınlaşmasına yardımcı olarak
c) Arkadaş çevresinden/vakıflardan/üniversitelerden/kafelerden/liselerden/çeşitli kermes ve fuarlardan ayraç siparişi alımına yardımcı olarak
d) Dua ederek

İnşallah bir çığ gibi büyür yardımlarınız arkadaşlar,Allah yardımcınız olsun (Amin)

Siz de web adreslerine girip fiyatları da çok cuzi olan bu şirin ayraçlardan,not defterlerinden alabilirsiniz.Hediye alabilirsiniz ;) Paylaşıp çoğaltabilirsiniz .

2 yorum:

  1. süpermiş!
    sparişimi verdim.Hediye olarak düşündüm bol miktarda ve ben çok severim ayraçları;bunlarda çok güzel, bayıldım.
    Teşekkür ederim paylaşım için.Rabbim razı olsun senden.

    YanıtlaSil
  2. Hepimizden.Herkes paylaşım yayılmasını sağlayabilir.Ayrıca 20 TLye kişinin resminin karikatüründen oluşan ve pvc kaplamalı ayraç da yapıyorlar ;)Senden Allah razı olsun Nar-ı Can Allah kabul etsin yardımını ;)

    YanıtlaSil