5 Şubat 2012 Pazar

DÜNYA NUTELLA GÜNÜ

İlk defa 1942 yılında Ferrero’nun kurucusu pasta ustası Mr.Pietro Ferrero tarafından yaratılan Nutella, zaman içerisinde tüm dünyada tüketilen ve sevilen markalardan biri haline geldi. Günümüzde dünya genelinde senelik 600 milyon kavanozluk tüketim hacmi ile Nutella özellikle kahvaltı sofralarının vazgeçilmezi olurken, en kaliteli Türk fındıklarının ve özel kakaosunun yarattığı benzersiz formülü ile kalite ve lezzetini sağlıklı cam kavanozu içerisinde 7’den 70’e herkese ve tüm sofralara taşıyor.


Ben de Nutellacılardanım, bana göre kutlanması gerekli birgün değil açıkçası. Fakat 5 Şubat  Dünya Nutella günü takvimlerde yerini almış bile.Bizim ülke bu yıl, yani bugün bir alışveriş merkezinde kutladılar.Haberleri merak ediyorum doğrusu, nasıl kutlandı ? Yarın görürüz bültenlerde .Sizi nutella şiiriyle başbaşa bırakıyorum :)

bugün 5 şubat
markette nutellayı sepete at
sevgilin kıskanırsa seni
onu camdan aşağı at

nutella sürdüm her yanıma
sevdiceğim hele gel yanıma
daha bi mutlu olacağım
tek maçtan yatmasa iddaa
                                       Ekşi Sözlük




5 yorum:

  1. geçen ay nutellanın en çok fransız malı olmadığına sevindim. Nutellayı boykot etmek çok zor olacaktı )

    YanıtlaSil
  2. ben de sırf kaşıklamak için nutella alanlardanım :)

    YanıtlaSil
  3. Nutella <3
    www.lovesfromfashion.com

    YanıtlaSil
  4. İnanmıyorum bununda mı günü yapılmış.:))hehehe çok güzel.

    YanıtlaSil