5 Şubat 2012 Pazar

POSTA


Türkiye'de mobil iletişim pazarında rekabet her geçen gün kızışıyor. Turkcell, Vodafone ve Avea peşpeşe kampanyalarla müşteri çekmeye çalışıyor.
3 GSM şirketi bu kampanyalar için büyük bütçeli reklamlarla bütün mecralarda yer alıyor.

Kimi zaman GSM şirketleri rakip şirketin reklam kampanyaları üzerinde de kampanya yürütebiliyor. Ama durum genellikle Rekabet Kurulu'na şikayetlerle ve cezalarla sonuçlanıyor. Geçmişte operatörler arasında böyle durumlar yaşanmış ve reklamlar yayından kaldırılmıştı.

Avea dün akşam başlattığı reklam kampanyası da Turkcell'in 4 çeker reklamına göndermelerle dolu.

Turkcell'in 4 çeker kampanyasını ti'ye alan Avea'nın "Hattınız çok yakıyorsa Avea'yı bedava deneyin" temalı reklamında Fasülye karakteri Turkcell'in kampanyasında kullanılan sarı cipin aynısı ile giriş yapıyor.

Ardından Optik karakterine "Bak 4 çeker bir jip aldım" diyor. Optik "Abi yalnız çok yakar bu" diyor. Ardından dış ses "Hattınız çok mu yakıyor? Yakmayanını arayırsanız gelin Avea'yı bedava deneyin" diyor. Bakalım bu reklama Turkcell nasıl tepki verecek./ekonomiservisi.com

Hat firmaları Rekabet Kurulundan  ceza mı yer bilmem ama benim çok hoşuma gidiyor açıkçası.Reklam izlemeyen ben sataşan cinsi  reklamlara bayılıyorum.Güzel espriler var o ayrı. Avea direk göndermiş mesajı turkcelle.Vodafone'nin göndermesine bayıldım.Reklam direk POSTA  sözcüğü ile başlıyor, daha ne olsun.


0 yorum:

Yorum Gönder