26 Temmuz 2016 Salı

SAÇLARIM AHENKLE ZİNCİR TEPİR


Reklamı dinlediniz,aynen sözler şöyle (sözleri üşenmeden yazan arkadaşa teşekkürler ):
"Hayat aslında zor bir macera Biraz cesaret yeter uçmaya Değişir her şey, istersen bir anda Yeni bir gün, yeni bir sen çok istersen onu Hayat senden yana Değişir herşey istersen bir anda Yeni bir gün yeni bir sen çok istersen onu Hayat senden yana.(MIŞ)"
Diğer reklam duş jeli reklamı 

Yenilendiğimde kusursuz hissetiğimde kendimi gösterdiğimde hobby ile kontrol sen de (ymiş)

Düşünsenize bu reklamların gazıyla markete girdiğinizi:

-Şeyy ben bir şampuan alacaktım ucundan köküne kadar tam yumuşaklık sağlayandan lütfen,o yoksa ipeksi dokunuş sağlayandan veya derinlemesine besleyenden…(eskidendi )

Şimdi bu reklamlardan sonra :

-Bana hayatın benden yana olduğunu gösteren şampuandan,bir de her şeyi kontrol edebileceğim,kusursuzlaştırabileceğim  bir duş jeli istiyorum.

Şampuan reklamlarına özellikle baktığımızda kadınların şampuan bağımlısı,erkeklerin saç fetişisti olduğunu sanacağız (Allah muhafaza ).Nasıl mizansenler anlamadım.

Bayanlara yönelik reklamların fazla olmasının ve güzellik duygusunda bu temalara vurgu yapmalarının gerçeği şudur ki kadınların erkeklere nazaran tüketime meyilli olmasından kaynaklanmaktadır.Tüketen kadın mutlu kadındır ve nihayetinde mutlu kadın kapitalizmin can damarıdır.Ve sonuç olarak kadınlar en azılı tüketici kitlesidir.Gördüğü her şeye sahip olma eğilimindeki kadın,cinsleri arasında rekabeti kızıştırır.(seyreyle cümbüşü).Falancadan aşağı kalacak hali yok ya,doğrudan veya dolaylı reklamlarda boy gösteren o çekici ve her şeye sahip cillop gibi kadınlardan nesi eksik ? Hem onların sahip olduklarına sahip olunca onlar gibi muhteşem ve kusursuz olacak.Herkes imrenip çatır çatır çatlayacak,en doğal hakkı.Bu fikri kafalarına soktuktan sonra tüketim alışkanlığı ihtiyaç odaklı olmaktan çıkıp yarış halini alır haliyle.Bu işten en karlı çıkan ise bu görkemli ilüzyonu pazarlayanlar… ( Oooo çok ciddi oldum)

Efendim,bu gerçeküstü reklamlara kapılmayalım,özellikle ergen kardeşlerim.Offf kuaföre gidip o oyuncunun saç rengini tutturmaya çalışanlar,şampuanını alıp hayatın onlardan yana olacağına inanmasınlar.Hayat,mutluluk bunlar derin mevzu.

Reklamlarla dalga geçelim,gırıgır olsun.Şampuan reklamlarında neden uzun saçlı insanları oynatıyorlar anlamıyorum,kısa saçlı insanlar saçlarını deterjan ile yıkıyorlar sanki (şaka şaka bu gırıgır değil )

Özellikle şampuan reklamlarında gırgır yapacaksan Azeri reklamlar izle;)
Yıkıram çıkıram saçlarım ahenkle zincir tepir.

Gırgırla kalın hayat gırgır aslında J

Elidor reklamındaki sözleri sözlemeden dinleğiniz



0 yorum:

Yorum Gönder