14 Ocak 2012 Cumartesi

HMM BEN


Merhaba,
Bu blogu kurma nedenime geçmeden önce size Serdar Kuzuoğlu'nun sosyal medaya üzerine yazdığı bir yazıdan kesit sunmak istiyorum.

"Biz yakın tarihe kadar birçok şeyin hasretiyle yaşadık. Kendimizi sahip olduklarımızla tanımlıyoruz. Otomobilimiz, telefonumuz, evimiz hepsi bir mesaj veriyor. Ve bu mesajlar üzerinden iletişim kuruyoruz. İnternet de bunun vesilesi oldu. İnsanlar gittiği konser ya da mekanı, satın aldığı bir şeyi, beraber olduğu insanı bile teşhir malzemesi olarak kullanıyor. İnsanların kendini tanıtma şekli bile bir pazarlama metoduna dönüştü.  Bu var olma savaşı..." Ben de okuduklarımı, öğrendiklerimi paylaşıp var olma savaşı vermek istiyorum.Kendimi tanımlamak istiyorum.Kısaca buna insanoğlunun konuşma isteği diyebiliriz.

 Hadi o zaman hep birlikte fiziken veya zihnen her gün yeni bir sayfa açalım ve ona güzel şeyler yazalım. Evet çevrenizde çok fazla olumsuz etki olduğunu biliyorum ama yapabilirsiniz. Ben de aynı dünyada yaşıyorum sizinle. Ben bu hop kültür içinde herşeye rağmen, "bunda da vardır bi hayır" diyerek.. Yaşamayı çok seven, dünyadaki en değerlisi ailesi olan, sulu gözlü ama genelde gülen, 6 milyar içindeki mutlu kesimden biriyim işte : )) Daha ne olsun ; ) . VE ARTIK SİZ DE KENDİ DÜNYANIZI KENDİNİZ YARATIN. Kolay gelsin.

5 yorum:

  1. Hoşgeldin blog dünyasına:)
    Hep birlikte bol paylaşımlarla nice yıllara inşallah:)

    YanıtlaSil
  2. hoşbulduk ;) İnşallah

    YanıtlaSil
  3. merhabalar:)
    hoşgeldiniz aramıza:)
    seve seve izleyiciniz oldum bile hemencecik.
    bende sizi bekliyorum sayfama,bir fincan kahve eşliğinde hoş sohbete..:)
    kucak dolusu sevgiler..
    :)

    YanıtlaSil
  4. Kucak dolusu teşekkürler ;) Annekıztakıda izleyicimdiniz çok sağolaun buaraya da geldiğiniz için elbeltte uğrarım yahu ama 2 taraflı uğrayabilirim ya annekıztakı ya da arada kalan ;)

    YanıtlaSil
  5. iyiki geldin :)
    yrni araştırmaların,dikkat çekici yeni postlarını merakla bekliyo olucam :)

    YanıtlaSil