12 Haziran 2012 Salı

ÖLÜM HİÇ BU KADAR GÜZEL ANLATILMAMIŞTI

Geçen yaşadığım olay üzerine facebookta şunları yazmıştım :
"Güne bir "bebeğin" ölümüyle başladım.Daha geçen annesi kardeşime onun can buluşunun fotoğraflarını çekmesini istiyordu.O can şimdi bir melek.Ölüm geliyor aklıma...Karanlık,korkulu,ürkütücü...Ne yalan söyleyeyim ölümden çok korkuyorum.Düşünmek acı veriyor.Üzülmemiz de gerekiyor.Diyorum siz ve ben inanan insanlarız .Sanırım ibadet de yapıyorsunuz.O zaman korkmama ve korkmanıza gerek yok.Ölüm ve sonrası konusunda ilim havuzu geniş,öğrenecek çok şey var.Öğrendikçe,inandıkça korkmaya gerek olmayacağını göreceğiz.
 
Tam da "SONSUZ HAYAT SENİ BEKLİYOR" adlı kitabı okurken yaşadım bu olayı.Bu olay da bunları yazdırmıştı.Ben de ölüm korkusu yaşayan insanlardan biriydim.Bu kitabı 2008 de almıştım.O zaman okumak nasip olmadı,şimdilerde okuyorum.Çok güzel bir kitap,konusuna göre ağır bir kitap değil.Hatta diyebilirim ki ÖLÜM HİÇ BU KADAR GÜZEL ANLATILMAMIŞTI.Size kitabın tanıtımında yazanları aktarmak istiyorum:
 
Zeki bir insansın sen… Okuyan, düşünen, hayatın anlamını kavramak isteyen… Aklın rahat durmuyor. Soruların, sorgulamaların var… 
 
Sıradan biri olmak istemiyorsun. “Kimim ben?” diyorsun “Neden dünyadayım, nereye gidiyorum, ölümden sonra ne olacak?” 
 
Düşünmeden yaşayamazsın sen… Kalbinin sesini susturamazsın… Biliyorum, bazen dünyaya bile sığmıyorsun… Ruhunun kanatları gökyüzüne değiyor… Bütün kalbinle inanıyorsun, sonsuz hayat seni bekliyor… 
 
Senin dilinden konuşacak, sorularına cevap olacak, “senin gibi özgür” bir kitap lazım sana… Ne dersin, bana iyi arkadaş olabiliriz gibi geliyor…

Ömer SEVİNÇGÜL / Carpediem Kitap
 
Bu da benden : 
Unutmadan;
GÖZÜNÜ KAPAYAN YALNIZ KENDİNE GECE YAPAR..."

0 yorum:

Yorum Gönder