16 Şubat 2012 Perşembe

O GEMİDE BEN DE OLSAYDIM

Uzay boş bir şişeden dahi daha boş yerlere sahip yer, alan.Boşluklardan boşluk beğen.Uzayda çekim kuvveti yada yerçekimi kuvveti vardır. Ancak bu uzayın bütününün sahip olduğu bir çekim kuvveti değildir.Ancak içerisindeki cisimler birbirleri arasında çekim kuvveti uygulamaktadırlar.
Aşağıdaki videoyu yıllar önce trtde izlemiştim,çok hoşuma gitmişti.Hele astronatın su damlacıklarını ağzına alışına bayıldım.Eğer uzay simülatörü görürsem bu zevkli anları yaşamak için girmek isterim.İyi seyirler ;)


2 yorum:

  1. çok eğlenceli olmalı..
    Bu zevkli anları yaşamak için uzaya çıkmak gerekiyor.. Dünya üzerinde yer çekimsiz ortam sağlanamıyor..

    YanıtlaSil
  2. Bilmiyordum bunu, ben de bu zevki yaşamak için similasyon hayelleri kurmuştum :)

    YanıtlaSil